2010. október 24., vasárnap

Judit története

Az én történetem röviden: 



Nagyon sokat köszönhetek a vonzás törvényének, de főként magamnak, amiért hajlottam és akartam a változást. A legátütőbb dolog, amit tapasztaltam, és szívesen elmondanám minden embernek, a következő: azzal, hogy tudatosodott bennem, hogy én alakítom a körülményeim és az életem, és elkezdtem tudatosabban élni, az nem azt jelentette, hogy minden hipp-hopp ott termett az életemben. A vonzás törvénye megadta nekem a lehetőségeket, hogy teremtsek magamnak, ha akarok. De ezt nem lehetett cselekvés nélkül. Nem repültek be a milliók az ablakon, de munkával tudtam rövid időn belül milliókat keresni. Nem fogytam le magamtól, de a vonzás törvényével bevonzottam egy olyan személyt, aki tudott ebben segíteni. Nem oldódtak meg maguktól az egészségügyi gondjaim, de végre találtam egy olyan természetgyógyászt, aki megmondta, mit tegyek. De NEKEM kellett tenni.


Az emberek többsége csak vár, vizualizál, és azt hiszi, hogy megérkeznek maguktól a dolgok. Aztán később megállapítják, hogy ez nem működik.

Figyelmesebben kell a könyveket olvasni, és azt is észrevenni, mikor leírják, hogy a vágyad megjelenésével az univerzum lehetőséget ad a megvalósításra.
A vonzás törvénye működik kivétel nélkül mindenkinél. Egyszerűen oda kell figyelni, hogy azt teremtsd, amit akarsz.

Az én életem kiegyensúlyozott, boldog, mióta én irányítom. 



Szerző: Judit

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése