2010. október 24., vasárnap

Így vonz Tibi

 Rengeteget olvastam a secret könyv megjelenése óta a témában. Könyveket is és a neten is. Olvastam a sikersztorikat, történeteket, és csak irigykedtem az emberekre, akiknél ez működik. Egy idő után megállapitottam hogy én egy balek lehetek, amiért semmi nem jön össze. Gondolkodtam miért lehet. Talán túlságosan rágörcsölök és nem engedem el magam? Vagy valami elkerüli a figyelmem, ami fontos lehet? Terveket készítettem, vizualizáltam, gyönyörű kívánságfalat készítettem. Nem működött. 

Aztán a vonzás törvényével foglalkozó internetes portálon megismertem életem szerelmét (tehát ezt az egyet bevonzottam). Akkor történt ez, amikor már annyira elkeseredtem, hogy azt mondtam, bármit megteszek, hogy változzon az életem. Meg is érkezett a megmentőm. Azért hívom annak, mert tőle tanultam meg valóban alkalmazni a vonzás törvényét. Niki volt az, aki elmondta, hogy mit kell tennem. Azt mondta, tud nekem segíteni az anyagiak megteremtésében. Először megmosolyogtam. Aztán olyan meggyőződéssel adta át nekem az információkat, hogy valóban elhittem, én is képes vagyok rá. Ha egy 28 éves lány, aki gyönyörű, okos, sikeres, és nagyon gazdag, gondoltam csak tudhat valamit. Érdemes odafigyelnem a szavaira. A felfogásomat változtatta meg, amiért örökké hálás leszek neki.



De kellettek ehhez az én felismeréseim is. Egy olyan vállalkozásban lettem sikeres, amiben soha nem tudtam volna elképzelni magam. Előtte is viszonylag jól menő vállakozó voltam, de most kb 5-6-szor akkora a jövedelmem, mint előtte. Azt üzenem a többi embernek is, hogy tanuljon meg élni a lehetőségekkel. A szerelem is rámtalált, vagy én őrá, nem tudom :-) Az elmúlt pár hónapban 6-szor utaztam külföldre, élvezem az életem. Nekem minden megadatott egyszerre. Hála a vonzás törvényének, de főképpen magamnak. 



Szerző: Tibi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése