2011. július 1., péntek

TUDATOS TEREMTÉS JÁTÉKGYŰJTEMÉNY


Kedves Olvasó!
Ha ezen az oldalon jársz, valószínűleg kereső vagy. Bizonyára vannak életedben jónak és rossznak nevezett tapasztalatok. A jóknak örülsz, a rosszakra keresed a miértet. Nem kell tovább keresned, itt megtalálod a választ!
Az első, amit rögtön le kell szögezzünk, hogy ÉLETED ESEMÉNYEIT KIZÁRÓLAG TE HOZOD LÉTRE! A jónak, kellemesnek mondottakat és a rossz érzést keltű, számodra nemkívánatos eseményeket is.
Eddig tudattalanul éltük életünket, de egyre inkább szükségét érezzük annak, hogy kezünkbe vegyük sorsunkat. Felmerül bennünk a kérdés, hogy HOGYAN?
Manapság nagyon sok önsegítő könyv áll rendelkezésünkre, amik különböző technikákat javasolnak nekünk. Személyiségünknek megfelelően választhatunk belőle. Én is sok ilyet elolvastam, és akármennyire spirituális beállítottságú vagyok, rajtam a Hick-s könyvek segítettek. Úgy gondoltam, összeállítok belőlük egy gyűjteményt, hátha lesz valaki, akinek ezzel segíthetek vagy esetleg játékra ösztönzöm. Én imádok játszani! A játék az, amit könnyedén és örömmel végzünk. Ahogy ezeket a gyakorlatokat elkezdtem alkalmazni az életembe, örömet és könnyedséget tapasztaltam meg. Ezért is csinálok most egy TUDATOS TEREMTÉS JÁTÉKGYŰJTEMÉNY- t, amibe ötleteimet és tapasztalataimat szeretném megosztani Veletek, és természetesen várom a Ti sikeres teremtős játékaitokat és azok eredményét! Testvérem, János e-mailcímére várom az ötleteket és az élményeket!


Üdv.: Anett

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése